Witaj !   Zarejestruj się  |  Zaloguj się
      Jesteś tutaj:   Strona główna  |  Zwroty/Reklamacje
ZAAWANSOWANE
Kategorie
Zwroty/Reklamacje 

Odstąpienie od umowy / zwrot towaru

DANE FIRMY PROWADZĄCEJ SPRZEDAŻ:

Miss Zmysłów Sylwia Łopąg
Ul.Mazowiecka 24
44-335 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 6332070643
REGON: 243055760
Ewidencja Działalności Gospodarczej prowadzona przez Prezydent Miasta Jastrzębie Zdrój pod nr 0013186/2012
Nr konta: 85 1050 1605 1000 0092 3060 6759

Kontakt telefoniczny: nr +48 535 164 111 lub 506149431
w dni powszednie 9.30 – 17.00
E-mail: biuro@misszmyslow.pl

Adres do reklamacji, zwrotów, wymian:
Miss Zmysłów Sylwia Łopąg
Ul. Mazowiecka 24
44-335 Jastrzębie-Zdrój

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: biuro@misszmyslow.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
        - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
        - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
        - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
         - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość w sklepie www.misszmyslow.pl, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@misszmyslow.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru plik pdf. odstąpienia od umowy do pobrania na końcu strony.
Przesyłkę (odpowiednio zabezpieczoną na czas transportu)do której należy dołączyć dowód zakupu Paragon/Faktura vat z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu należy nadać na adres:
Miss Zmysłów Sylwia Łopąg 
Ul. Mazowiecka 24
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać dane kupującego (imię, nazwisko, adres), nazwę produktu, datę zawarcia umowy, datę odbioru przedmiotu, datę odstąpienia od umowy, wskazanie sposobu zwrotu należności za zwracany produktu (nr konta bankowego) oraz podpis.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
    
BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległośc, nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

  -  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
 - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
   - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
   - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
   - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
   -  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    zawartej w drodze aukcji publicznej;
    - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

Podstawą przyjęcia reklamacji/zwrotu jest dowód zakupu.

 

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem

 

KLIKNIJ – pobierz druk oświadczenia


Reklamacje

 

  • W przypadku naszej pomyłki podczas pakowania, lub towar z wadą fabryczną koniecznie się z nami skontaktuj pod adres mailowy: biuro@misszmyslow.pl , w mailu koniecznie podaj swój numer zamówienia, oraz opisz problem.
  • Jeśli reklamacje dotyczy uszkodzonego towaru, lub z powodu wady fabrycznej - możesz wysłać nam na maila zdjęcia uszkodzeń - ułatwi i skróci nam to rozwiązanie sprawy.W innym przypadku reklamacje rozpatrywane są w ciągu max 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary .
Prosimy sprawdz Przesyłkę w obecności Kuriera

Zgodnie z brzmieniem ustawy "Kodeks cywilny” w razie przesłania rzeczy sprzedanej za pośrednictwem przewoźnika Konsument obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika informując o tym fakcie Sklep: spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki. Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne). Ustawodawca przewidział, iż przyjęcie przesyłki przez odbiorcę (Konsumenta) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

KLIKNIJ – pobierz druk zwrotu/wymiany


Kontynuuj Zakupy
Ilość: 0 szt.
Suma: 0.00zł
Zamów!
  LISTA ZAKUPÓW:   ROZWIŃ ZWIŃ
Informacje
Kontakt

Biuro Obsługi MissZmyslow.pl

email: biuro@misszmyslow.pl

tel. kont.: + 48 506 149 431 oraz 535 164 111

Pracujemy w godzinach:

Pon.-Pt. 9:30 - 17:30

Prosimy wszystkie ważne zapytania, informacje np.: zmiana adresu dostawy, kierować drogą mailową.

Dziękujemy Dział Osługi
Sklep MissZmyslow.pl
Najczęściej kupowane
1) Catriona bodystocking Livia Corsetti
Catriona bodystocking Livia Corsetti
49.00zł

Dodaj do schowka Catriona bodystocking Livia Corsetti   Dodaj do koszyka: Catriona bodystocking Livia Corsetti
2) Kajdanki z Futerkiem różne wzory
Kajdanki z Futerkiem różne wzory
15.01zł

Dodaj do schowka Kajdanki z Futerkiem różne wzory   Dodaj do koszyka: Kajdanki z Futerkiem różne wzory
3) Red Rose Koszulka/Gorset+stringi/paski
Red Rose Koszulka/Gorset+stringi/paski
89.00zł

Dodaj do schowka Red Rose Koszulka/Gorset+stringi/paski   Dodaj do koszyka: Red Rose Koszulka/Gorset+stringi/paski

Logowanie:
Sklep:
Pomoc:
Zanim zamówisz:
Panel Klienta:


Copyright ©2017 https://www.misszmyslow.pl
Podane ceny zawierają podatek VAT.
Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności
Oprogramowanie i grafika © 2011 Mysklep.pl
Powered by osC PRO Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Zamknij